خرید بک لینک

همان طور که میدانید یکی از فاکتور های مهم رتبه گیری و حفظ جایگاه در گوگل گرفتن لینک از سایت های دیگر میباشد. شما برای دریافت لینک از سایت های دیگر یا باید محتوا بسیار قوی و مختص به خودتان تولید کنید که دیگر سایت ها با انتشار آن محتوا در سایتشان و ذکر منبع مطلب در مقاله به سایت شما لینک دهند و یا با مقداری هزینه از سایت های دیگر بک لینک بخرید که معمولا گزینه دوم به صرفه تر میباشد. و اما توضیحی کلی درباره خرید بک لینک در خرید بک لینک باید به چند نکته مهم دقت کرد.

افزایش بازدید سایت رایگان

بک لینک قوی

در زمان خرید بک لینک یکی از معیار های کیفیت بک لینک پیج اتوریتی و همچنین دامین اتوریتی سایت مورد نظر میباشد که طبیعتا هرچه میزان این کیفیت بیشتر باشد شما باید هزینه بیشتری هم برای دریافت بک لینک در سایت مورد نظر صرف کنید.

خرید بک لینک

بک لینک همیشگی

یکی دیگر از ملاک های بک لینک خوب آن است که چه مدت بر روی سایت مورد نظر قرار داده شود هرچه زمان بییشتری در سایت بماند تاثیر گذاری آن با گذشت زمان بیشتر خواهد شد. لذا پیشنهاد میکنیم در زمان سفارش از بک لینک های 6 ماهه و یک ساله استفاده کنید.

بک لینک ارزان

یکی دیگر از مواردی که باید در نظر گرفته شود قیمت بک لینک میباشد، معمولا سایت هایی که اقدام به فروش بک لینک میکنند واسطه هایی میان خریدار و فروشنده هستند که باعث افزایش قیمت ها میشود، برای حل این مسئله شما میتوانید از سامانه هوشمند خرید بک لینک و رپورتاژ لینک ساز استفاده کنید. این سامانه بنا به دلیل سیاست های کاری خود هیچ هزینه ای را از فروشنده و خریدار دریافت نمیکند و شما میتوانید به راحتی با مناسب ترین قیمت بک لینک خریداری کنید. همچنین به دلیل بستر رقابتی میان فروشندگان در سامانه هوشمند خرید بک لینک و رپورتاژ آگهی لینک ساز فروشندگان اقدام به کاهش تعرفه های خود میکنند تا از سایر رقبا در فروش بک لینک پیشه بگیرند.

بک لینک گروهی

یکی از تاثیر گذار ترین بک لینک ها خرید از بک لینک از سیستم های وبلاگ دهی میباشد که با انتشار بک لینک شما در تعداد زیادی وبلاگ میتوانند تاثیر بسیار عالی در سئو سایت شما داشته باشند.

در پایان اگر سوالی در مورد نحوه خرید بک لینک و یا ثبت رپورتاژ آگهی دارید میتوانید از طریق صفحه تماس با ما از مشاوره کارشناسان لینک ساز استفاده کنید، و همچنین اگر نیاز به سئو تخصصی دارید میتوانید با ما در ارتباط باشید.

دیدگاهتان را بنویسید