فعالیت در شبکه اجتماعی گوگل پلاس و اثرات مثبت آن

Author Rank یکی از ۲۰۰ فاکتور سنجش کیفیت و ارزش سایت و رتبه بندی آن در صفحات نتایج جستجوی گوگل میباشد، Author Rank یا رتبه نویسنده عبارت از ارزش، فعالیت و میزان طرفداری سایر‌کاربران گوگل پلاس از نمایه گوگل پلاس نویسنده سایت میباشد. Author Rank امتیازی است که گوگل برای نویسندگان محبوب و پرطرفدار شبکه اجتماعی گوگل پلاس قائل است تا به نوشته های سایت آنها شانس قرار گرفتن در نتایج بالاتر را بدهد.
در حقیقت هرچه بیشتر در نمایه گوگل پلاس خود فعالیت کنید و در حلقه های بیشتری باشید، Author Rank شما افزایش پیدا میکند و امکان ظاهر شدن سایت شما در صفحات نخست جستجو بیشتر خواهد بود. اگر دقت کرده باشید معمولا هنگامی که چیزی جستجو میکنید و گوگل سایتهایی را به شما معرفی میکند، سایتهایی که با گوگل Authorship شده باشد در صفحات اول قرار دارد و در ثانی کسانی که Author Rank (رتبه نویسنده) بیشتری دارند شانس بالا بودن در صدر نتایج را دارند.
به تصویر زیر دقت کنید، روی تصویر کلیک کنید تا در اندازه بزرگتر نمایش داده شود، نمونه جالبی از Author Rank که توسط سئو موز آماده شده مشاهده کنید.

شبکه اجتماعی گوگل پلاس
فعالیت در شبکه اجتماعی گوگل پلاس و اثرات مثبت آن

author-rank-increase

نمونه رتبه نویسنده در گوگل

چگونه Author Rank را افزایش دهیم و Author Rank چگونه محاسبه میشود؟

افزایش Author Rank

به صورت عموم ۹ راه جهت افزایش رتبه Author Rank در نظر گرفته شده است که عبارت از:
– اوسط پیج رنک
– تعداد +۱ ها و اشتراک گذاری ها در هر پست
– ارتباط با شبکه های اجتماعی قدرتمند دیگر به جزء گوگل
– تعداد نظرات در هر پست
– قدرت سایتهایی که اشتراک میگذارند
– فرکانس پست
– تعداد # هایی که حلقه ها به کار میبرند
– شاخص قدرت بیرونی
– درجه مشغولیت گوگل +

با حفظ و انجام موارد ذکر شده فوق سعی کنید Author Rank نمایه گوگل پلاس خود را افزایش دهید تا در صدر نتایج گوگل باشید. اگر تا کنون سایت خود را با نمایه گوگل پلاس خود متصل نساخته اید هم اکنون از بخش Authorship این کار را انجام دهید و از تاثیرات مثبتی که بر بهینه سازی سایت شما میگذارد لذت ببرید.

دیدگاهتان را بنویسید