سئو سایت – بهینه سازی سایت – seo

سئو سایت : هرگاه سایت شما پس از سئو سیر صعودی داشته باشد و موجب قرار گیری در صفحات نخست گوگل شود  ، سئو گفته می شود .

 

سئو کار : سئو کار به شخصی گفته می شود که تجربه کافی در زمینه تحلیل سایت و برنامه نویس خوب و شناخت کافی از موتورهای جستجو داشته باشد و اطلاعاتش در زمینه الگوریتم های جدید موتورهای جستجو به روز باشد . یه سئو کار خوب باید نمونه کارهای موفق زیادی داشته باشد .

 

بهینه سازی سایت : به فرایندی گفته می شود که موجب افزایش سرعت لود سایت می شود ، بهینه سازی شامل عکس هم می شود ما با کاهش حجم عکس های وب سایت و اضافه کردن تگ آلت می توانیم تصاویر خود را هم بهینه سازی کنیم و گاهی اوقات کد نویسی یه سایت هم نیاز به بهینه سازی داره ، برخی از سایت ها کد نویسی ضعیف و ناقصی دارند و این امر موجب افت کیفیت سایت می شود که یک سئو کار خوب باید کد نویس خوب هم باشد و در این مواقع کدهای سایت را بهینه نماید .

 

بلد کردن تیترها : بلد کردن تیترها برای موتورهای جستجو اهمیت زیادی دارد شک نکنید روبات های گوگل ابتدا ورود عنوان و سپس تیترهای Bold پست ها را بررسی می کند پس از بلد کردن تیترهای مهم خود غافل نشوید ، البته بلد کردن تیترها موجب توجه بازدید کننده ها میشود .

 

تیتر پست ها : یکی از رده بندی پست ها در نتایج جستجو تیترها می باشد ، همیشه سعی کنید از تیترهای مهم و کوتاه استفاده نمایید .

 

رابطه سئو و محتوا : این دو با هم رابطه نزدیکی دارد حتی اگر یک سایت به خوبی سئو و بهینه سازی هم شده باشد ولی محتوا ضعیفی قرار داده شود پیشرفتی نخواهد کرد .

 

استفاده از تگ های h در محتوا : تگ های h برای موتورهای جستجو اهمیت دارند سعی همیشه در پست های خود در میان مطالب ایجاد نمایید .

 

پوسته یا قالب و تاثیر ان در سئو : برخی قالب ها یا پوسته های سی ام اس ها بسیار غیر بهینه هستند و اصلا از برخی از تگ های مهم همانند : title و Keywords و description  و …  ندارند یا ضعیف نوشه شده اند که نیار به ترمیم دارند ، همیشه سعی کنید از جاهای معتبر پوسته یا قالب خود را تهیه نمایید یا به یک سئو کار بدهید بررسی و در صورت لوزم بهینه نماید  .

 

بهبود الکسا در روند سئو : بدون شک در پایان پروسه سئو و بهینه سازی سایت شاهد کاهش الکسا خود خوهید شد .

 

افزایش بازدید به واسطه سئو : بله سئو در افزایش بازدید شما تاثیر دارد وقتی شما با کلمات مورد نظرتون در نتایج گوگل بالا بیان شک نکنید ببشتر در نتایج بر روی وب سایت شما کلیک می شود و این امر موجب افزایش قابل توجه بازدید سایت شما می شود .

 

گرفتن لینک و تاثیر آن در نتایج : همیشه سعی کنید از چند سایت بالاتر از خود به صورت طبیعی با غیر طبیعی لینک بگیرید ، برای گوگل خیلی اهمیت دارد که سایت هایی که از شما قوی تر هستند به شما لینک بدهند .

 

کلمات کلیدی بسیار : هیچ گاه در عنوان سایت خود از کلمات کلیدی زیاد استفاده نکنید چون نتیجه نمیگیرید .

 

افزایش ترافیک سایت (نحوه کار)

افزایش ترافیک سایت (نحوه کار)

تو این مقاله قصد داریم به معرفی یک سایت برای افزایش هدفمند ترافیک سایت برای افزایش ایندکس صفحات سایت بپردازیم

ویزیت یو

سامانه تبادل ترافیک ویزیت یو یکی از زیر مجموعه های شرکت آریا گستر میباشد که با تمرکز بر افزایش بازدید صفحات وب سعی در افزایش بازدهی سایت ها مخاطبان و کاربران خود دارد. شما میتوانید با ثبت نام در این سامانه بدون پرداخت هیچ هزینه ای اقدام به دریافت بازدید کنید و نقش اساسی در بهبود جایگاهتان در گوگل بردارید.

این سامانه چگونه کار میکند ؟

سامانه افزایش بازدید ویزیت یو روش کار بسیار ساده ای دارد که به شرح زیر میباشد:

  1. در مرحله اول وارد بخش ثبت نام سایت بشید و ثبت نام کنید.
  2. پس از گذراندن مراحل ثبت نام وارد محیط کاربری خود میشوید.
  3. روی گذینه تبادل ترافیک کلیک کنید.
  4. با کلیک روی گذینه + اضافه کردن جلسه جدید یک جلسه ایجاد کنید تا به منو اضافه شود.
  5. سپس روی گذینه روی گذینه جلسه وب ایجاد شده کلیک کنید.
  6. در صفحه باز شده روی گذینه شروع به مرور کلیک کنید.
  7. تبریک ! شما در حال افزایش امتیاز خود در سایت هستید.

در این لحظه سایت یک برگه جدید در مرورگر شما باز میکند و شروع به بازدید از سایت دیگر کاربران سایت میکند که به صورت کاملا خودکار انجام میشود و نیازی به کنترل دستی شما نیست

  • نکته از بستن برگه جدید خودداری کنید ، در صورت بستن این برگه عملیات متوقق میشود.

شروع به دریافت ترافیک برای سایت خود

جهت شروع به دریافت ترافیک و بازدید برای سایتتان چند مرحله ساده را باید پشت سر بگذارید

  1. وارد پنل کاربری یا همان داشبورد سایت بشید.
  2. گذینه اسلات وب سایت را انتخاب کنید.
  3. روی اضافه کردن وب سایت جدید کلیک کنید.
  4. آدرس سایت یا صفحه مورد نظرتون رو وارد کنید و بقیه قسمت ها رو بسته به نیازتان تنظیم کنید.
  5. روی اضافه کردن کلیک کنید ، تبریک ! هم اکنون سایت شما هم داخل لیست سایت ها قرار گرفت و بقیه کاربران هم از سایت شما دیدن میکنند

چند نکته در مورد صفحات شما:

  • برای شما محدودیت 10 اسلات وب سایت در نظر گرفته شده در صورت نیاز به اسلات های بیشتر به پشتیبانی تیکت بدهید.
  • ویزیت یو کاملا تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران میباشد و در صورت مشاهده ثبت هر گونه صفحه و سایت که مقایرت با قوانین جمهوری اسلامی ایران را دارد سریعا نسبت به بستن حساب شما اقدام میکند.

همچنین میتوانید در صورت نیاز به صورت تصویری آموزش کامل کار کردن با سایت ویزیت یو را در لینک زیر مشاهده کنید

برای مشاهده ویدیو کلیک کنید

الگوریتم رقص گوگل چیست ؟

الگوریتم رقص گوگل چیست ؟

الگوریتم رقص گوگل چیست و چرا اهمیت دارد ؟!

ممکن است تابحال شاهد تغییرات مثبت و رشد ناگهانی ساییتان روی یک یا چند کلمه کلیدی شده باشید، که به یک باره موجب شده باشد جایگاه شما در گوگل به شدت تغییر کند، این اتفاق دقیقا توسط الگوریتم رقص (dance) گوگل رخ میدهد، و دلیل اصلی آن بررسی گوگل برای سنجش میزان رضایت بخشی صفحات مختلف شما برای کاربران میباشد.

کاربران دنیای وب در هر لحظه در حال پرسیدن سوالات جدید از گوگل هستند و گوگل همیشه تلاش بر این دارد که بتواند بهترین پاسخ ها را برای آنها ارائه دهد از طرفی با استفاده از این الگوریتم دو هدف دیگر را هم تحت تاثیر قرار میدهد ابتدا سایت های جدیدی را به کاربران نشان میدهد و باعث میشود یک که کاربران با سایت های دیگر هم آشنا بشوند و از طرفی همین امر باعث بهتر شدن و بیشتر دیده شدن دیگر سایت ها میشود و با افزایش بازدید و بهبود رنک آنها انگیزه بیشتری برای تولید محتوا ارزشمند پیدا میکنند.

جهت ورود به سامانه افزایش بازدید رایگان صفحات وب کلیک کنید

آشنایی با الگوریتم رقص

بعد از مدتی تحقیق درمورد کلمات کلیدی، بالاخره لیستی از کلیدواژه‌های پراهمیتِ مربوط به کسب و کارتان را در یک فایل اکسل درست کرده‌اید. در قدم بعدی، شروع به تولید محتوای اختصاصی و مفید می‌کنید.

مقاله‌هایی که تولید می‌کنید با کلمات کلیدی هدف به خوبی بهینه شده‌اند؛ به طوری که در عنوان، سرتیترها و بعضی بخش‌های متن، از کلمات کلیدی طولانی استفاده کرده‌اید. حتی حواس‌تان بوده که Keyword Stuffing نکنید.

حالا بعد از صرف چند ساعت زمان بر روی کیفیت محتوای خود، یک مقاله 2000 کلمه‌ای بسیار ارزشمند را نوشته‌اید. بنابراین بدون معطلی آن را در سایت خود منتشر می‌کنید.

بعد از چند روز به این فکر می‌افتید که ببینید مقاله‌ای که منتشر کردید، چه رتبه‌ای گرفته است. به همین خاطر، ابزارهای گوگل آنالیز و سرچ کنسول خود را باز می‌کنید. به بخش‌های مختلف آمار وب سایت تان سر می‌زنید تا بلکه خستگی تلاشی که برای نوشتن مقاله خود کشیده‌اید را با یک آمارِ کلیک بالا جبران کنید.

البته نتیجه همیشه مطابق میل شما نیست! در موارد بسیاری جایگاه ما در صفحه دوم یا سوم نتایج گوگل است در حالیکه؛

تصور می‌کنیم محتوای ما بسیار ارزشمندتر از صفحاتی ست که در حال حاضر رتبه‌های اول تا سوم را به خود اختصاص داده‌اند.

ما پس از مدتی متوجه می‌شوید که نه تنها Impression سایت شما بالارفته بلکه تعداد کلیک بالایی را هم در چند روز گذشته تجربه کرده‌اید. با خود فکر می‌کنید که این روند در آینده هم ادامه خواهد داشت و از این بابت در پوست خود نمی‌گنجید!

چند روز بعد، دوباره سری به سرچ کنسول می‌زنید و در کمال ناباوری با نتیجه‌ای عجیب و غیرقابل پیش بینی مواجه می‌شوید؛ بله همه چیز به حالت عادی بازگشته است. این ثانیه‌ها یکی از سخت ترین لحظلات زندگی کاری شما به عنوان یک کارشناس سئو است. اما مشکل واقعاً کجاست؟ دلیل این رشد ناگهانی چیست؟ چرا دوباره به جایگاه قبلی خود بازگشتیم؟

چطور شده که شما حتی با تولید محتوای عالی و منحصر به فرد و بعد از مدتی افزایش ورودی، با یک افت عجیب جایگاه روبرو شده‌اید؟

این نوسان در جایگاه و رتبه‌بندی زیر سر یک نفر است! الگوریتم رقص گوگل.

نمونه ای از تاثیر رقص گوگل بر نتایج جستجو

بعد از اتفاق افتادن رقص گوگل مشخص نیست که دقیقا چه جایگاهی نصیب شما خواهد شد. ممکن است جایگاه شما بهتر، بدتر و یا حتی مساوی با رتبه قبلی خودتان باشد.

جایگاه جدید شما وابستگی مستقیم به میزان آمادگی شما برای رقص گوگل خواهد داشت.

طبیعتاً انتظار دارید همین حالا یک تعریف سرراست و کتابی از این الگوریتم اسرارآمیز به شما بدهیم. ولی اگر می‌خواهید به خوبی با سازوکار رتبه‌بندی نتایج صفحه جستجو توسط الگوریتم رقص گوگل آشنا شوید، باید چند قدم به عقب بردارید تا کمی درباره این حرف بزنیم که اصلاً چرا باید چیزی به اسم رقص گوگل وجود داشته باشد.

مطالب پیشنهادی برای شما

الگوریتم برت چیست ؟

الگوریتم رنک برین چیست؟

 

دلیل پیدایش الگوریتم دنس

کی از مهم‌ترین فاکتورهای گوگل برای رتبه‌بندی صفحات وب میزان رضایت کاربران از محتوای آن‌هاست. برای تعیین میزان رضایت، عوامل متعددی بررسی می‌شوند که برخی از آن‌ها پیش از نمایش به کاربر و برخی پس از آن قابل محاسبه هستند.

به طور مثال فاکتورهایی مانند سرعت سایت، نمایش صحیح در موبایل، رعایت استانداردهای طراحی و نگارشی و … قبل از آنکه سایت شما به کاربران پیشنهاد شود توسط گوگل محاسبه می‌گردد. ولی فاکتورهای دیگری مانند زمان حضور کاربر در صفحه، نرخ کلیک کاربران بر روی سایت شما، اشتراک گذاری در شبکه‌های اجتماعی و ثبت دیدگاه تنها پس از ورود کاربر به صفحه قابل محاسبه است.

برای آنکه گوگل بتواند تصمیم بهتری برای مقایسه ارزش و کیفیت صفحات بگیرد باید آن‌ها را در شرایط یکسان قرار دهد.

تعریف دقیق تری از الگوریتم رقص

فرض کنید که قصد دارید در یک مسابقه رقص شرکت کنید. برای اینکه داوران مسابقه از مهارت شما در رقص اطمینان کامل پیدا کنند، شما را با چالش‌های زیادی مواجه می‌کنند. مثلاً ممکن است آهنگی را برای شما انتخاب کنند که نیاز به تحرک بالایی دارد و بنابراین شما هم برای موفقیت در مسابقه، نیازمند این هستید که از چالش‌هایی که این داوران سر راه شما قرار می‌دهند، با موفقیت عبور کنید.

در نتیجه فرصتی برای خودنمایی بر روی سن رقص به شما می‌دهد. الگوریتم رقص گوگل سایت‌هایی که در رتبه‌های پایین‌تر (صفحات دوم و سوم نتایج جستجو) هستند را برای بازه زمانی کوتاهی به رتبه‌های بالاتر یعنی در صفحه اول گوگل منتقل می‌کند. در این مدت رفتار کاربران در برابر این نتیجه جدید و میزان رضایت آن‌ها از محتوای صفحه را بررسی می‌کند.

به عنوان مثال، وقتی یک مقاله جدید را در سایت خود منتشر می‌کنید، گوگل برای تعیین جایگاه دقیق این محتوا، برای مدتی آن را در صفحه اول و در رتبه‌های بالا نمایش می‌دهد. در این مدت رفتار کاربران در مقابل این صفحه بررسی شده و میزان CTR آن در مقایسه با سایت قبلی که در همین رتبه بوده است مقایسه می‌شود.

به عبارت دیگر، گوگل با قرار دادن شما در نتایج اول صفحه جستجو، محتوای شما را آزمایش می‌کند و در صورت موفقیت، رتبه تان را بهبود می‌دهد. ولی اگر نتوانستید از چالش‌های صفحه اول گوگل (مثلاً محتوای شما نرخ کلیک پایینی داشته باشد) با سربلندی بیرون بیایید، دوباره به جایگاه اول خود بازمی‌گردید. به این جا‌به‌جایی و نوسان در نتایج جستجو را رقص گوگل می‌گویند.

رقص گوگل یا Google Dance یکی از مهم‌ترین و در عین حال ناشناخته‌ترین الگوریتم‌های گوگل است.

دلیل اهمیت بالای گوگل دنس

حالا که می‌دانید رقص گوگل چیست و اصلاً چرا به وجود آمده، وقت آن رسیده که از دلیل اهمیت این الگوریتم تاثیرگذار در رتبه‌بندی پرده برداریم. در این مرحله، قصد داریم داستانی که در مقدمه به شما گفتیم را کمی جلوتر ببریم.

اگر حجم زیادی از محتوای جدید و ارزشمند را به سایت خود اضافه کنید ولی به جای بهبود جایگاه، شاهد اُفت شدید رتبه سایت شدید، در قدم بعدی چه می‌کنید؟

اولین چیزی که ممکن است به ذهن شما برسد، این است که این کاهش رتبه یک اتفاق منفی یا غیرطبیعی است. پس برای اینکه رتبه سایت خود را به حالت اولیه برگردانید، دست به کارهای مختلفی می‌زنید.

مثلاً ممکن است محتوای خود را ویرایش کنید یا به طور کل آن را حذف کنید. شاید هم در سایت‌های دیگر شروع به لینک‌سازی و حتی خرید بک‌لینک کنید. تمام این کارها را به این امید انجام می‌دهید که گوگل مجدد رتبه سایت شما را به حالت اول برگرداند. اما دست نگه دارید!

نوسان و جا به جایی رتبه در دنیای سئو سایت، یک امر کاملاً طبیعی است. اگر بعد از به‌روزرسانی سایت جایگاه‌تان تنزل پیدا کرد، این کاهش رتبه را به پای به‌روزرسانی سایت خود (مثلاً اضافه کردن محتوا یا صفحه جدید) نگذارید. این بالا و پایین آمدن رتبه سایت نتیجه الگوریتمِ رقصِ گوگل است.

پس مهم‌ترین نکته‌ای که باید در مورد الگوریتم رقص گوگل به خاطر بسپارید این است که بالا و پایین آمدن‌های ناگهانی گوگل تنها به دلیل تغییر در سیستم رتبه‌بندی گوگل است و ارتباطی به خوب یا بد بودن محتوای شما ندارد.

جمع بندی

الگوریتم Google Dance هنوز هم برای بسیاری از افراد ناشناخته و اسرارآمیز است. همین عدم آگاهی باعث می‌شود که بسیاری از کارشناسان سئو نوسان‌های شدید رتبه سایت‌شان را یک سیگنال منفی به حساب آورند و دست به کارهای خطرناک یا حتی سئو کلاه سیاه در سئو بزنند.

اما باید بدانید که هدف اصلی گوگل از تغییر دادن رتبه سایت شما به صورت ناگهانی، تنها و تنها به چالش کشیدن محتوای سایت و تعیین جایگاه واقعی آن است. بعد از این بالا و پایین پریدن‌های طوفانی، موزیکِ رقص گوگل به بخش‌های آرام‌ش میرسد و به دنبال آن، جایگاه شما هم در نتایج جستجو تثبیت می‌شود.

پس از همین حالا آماده باشید، تا زمانیکه به سن رقص دعوت شدید بهترین نمایش خود را پیش چشم تماشاچیان اجرا کنید.

الگوریتم برت چیست ؟

الگوریتم برت چیست ؟

معرفی و بررسی ااگوریتم برت (BERT)

پس از آشنایی با الگوریتم رنک برین در این مقاله به بررسی تحلیل نحوه عملکرد الگوریتم برت (BERT) میپردازیم.

برت(BERT) دقیقا زمانی که شما احساس میکردید جست و جو و نحوه دسترسی به اطلاعات مورد نیاز کاربر به حد کمال خود رسیده، گوگل دست به طراحی و انتشار بزرگ ترین و باهوش ترین الگوریتم خود در 5 سال گذشته زد. و از الگوریتم برت رو نمایی کرد، یک الگوریتم بر پایه هوش مصنوعی عالی که به دیگر ربات ها و الگوریتم های گوگل کمک میکند تا درک بهتری بر عبارت جست و جو شده توسط کاربر داشته باشند.

کلمه BERT مخفف عبارت Bidirectional Encoder Representations from Transformers است! لطفاً یک نفس عمیق بکشید و اصلاً نگران نام ترسناک و بیش از حد فنی این الگوریتم نباشید. در این مقاله میخواهیم به جای تمرکز بر روی اخبار و حواشی این به‌روزرسانی که اخیراً در شبکه های اجتماعی زیاد دیده میشود، بر روی نکاتی دقیق شویم که در آینده ای نه چندان دور، میتواند سرنوشت سئو سایت شما را رقم بزند.

الگوریتم BERT گوگل چیست و چه هدفی دارد؟

در ساده ترین حالت ممکن، بِرت مدلی از زبان محاوره و روزمره است که به الگوریتم های گوگل کمک میکند تا حتی کوچک ترین بخش های زبان محاوره مثل حروف اضافه را به خوبی یک انسان درک کند.

حالا از شما میپرسیم، وقتی شروع به تایپ کردن در گوگل میکنید، بیشتر عبارت های پیشنهادی، از چه نوع زبانی استفاده میکنند؟

زبان محاوره در عبارت های پیشنهادی گوگل و کاربرد آن ها در جدیدترین الگوریتم هوش مصنوعی BERT

پس اگر به آن فکر کنید خیلی منطقی به نظر میرسد:

از آن جایی که موجوداتی که در گول سرچ میکنند، انسان هستند و بیشتر با زبان محاورۀ خودشان عبارتی را جستجو میکنند، پس اگر ربات های گوگل هم به جای تمرکز بر ساختار ماشینی، به بعد انسانی و طبیعی زبان توجه کنند، نتیجه نهایی ایده آل تر خواهد بود.

البته گوگل تا اینجای کار با انتشار رنک برین، تا حد زیادی زبان طبیعی را با زبان ماشینی جایگزین کرده، ولی الگوریتم Bert میتواند به عنوان مکمل رنک برین، نتایج دقیق تر و مرتبط تری را در اختیار کاربر قرار دهد. میپرسید چطوری؟

درک ساختار پیچیده زبانی توسط BERT، وقتی هوش مصنوعی معجزه میکند!

علاوه بر این، موضوع دیگری که با روی کار آمدن الگوریتم جدید گوگل بهتر از قبل میشود، درک موقعیت کلمات در جملات است. چی؟ متوجه منظور ما نشدید؟ پس اجازه دهید یک مثال بزنیم.

وقتی از گوگل میپرسید «راه های مهاجرت به کانادا» گوگل به تک تک کلمات این جمله به عنوان واحد های جدا از هم نگاه نمیکند، بلکه مفهوم هر کدام از این کلمات را از روی ارتباط آن ها با یکدیگر تشخیص میدهد. در این مثال اگر حرف اضافه «به» را تبدیل به «از» کنیم، معنی جمله کاملاً عوض میشود.

  • قبل از آپدیت BERT: گوگل متوجه تفاوت حرف اضافه «به» و «از» نیست و تنها نتایج مربوط به مهاجرت کانادا را نشان میدهد.
  • بعد از آپدیت BERT: گوگل متوجه تفاوت معنی این دو حرف اضافه میشود و با جستجوی هر کدام، نتایج مربوط به یک نوع را نشان میدهد.

جالب است بدانید که این اختراعات جذاب اتفاق تازه ای نیستند و محققان هوش مصنوعی گوگل در سال 2018 در یک مقاله آموزشی معتبر درباره هوش مصنوعی گوگل و تاثیر آن در درک زبان انسان به صورت کلی آن ها را معرفی کردند.

الگوریتم برت گوگل از نگاه گوگل

طبق اطلاعاتی که در این مقاله آمده، آپدیتBERT میتواند کاری کند تا ماشین ها (مثل الگوریتم ها، کامپیوتر ها و…) زبان محاوره را با سرعت و آسانی بیشتری تحلیل کنند و در نتیجه درصد برداشت اشتباه از زبان انسان به شدت کاهش یابد. به این فرآیند در عمل NLP یا Natural Language Processing میگویند که میتوان از آن به عنوان هسته اصلی الگوریتم برت یاد کرد.

به طور خلاصه میتوانیم بگوییم:

  1. الگوریتم ها میتوانند زبان ما را درست به همان شیوه ای درک کنند که ما از آن استفاده میکنیم
  2. الگوریتم های سرچ گوگل میتوانند با درک بهتر زبان ما، کوئری های کاربران را با دقت بیشتری تحلیل کنند

در نتیجه داریم:

درک بهتر زبان انسان + دقت بیشتر در تحلیل کوئری کاربران = نتایج دقیق تر به هدف جستجوی کاربر

برای اینکه تنها به تعریف های تئوری بسنده نکنیم، در ادامه برای شما یک مثال کاربردی آوردیم تا همه این توضیحات را در عمل هم ببینیم.

یک مثال جالب برای درک بهتر آپدیت BERT گوگل

فرض کنید عبارت انگلیسی «How to catch a cow fishing» را در گوگل سرچ میکنیم. (ترجمش میشه چگونه می توان ماهی خاردار صید کرد؟)

جالب است بدانید که cow در زبان انگلیسی 2 معنی متفاوت دارد: یکی به معنی گاو و دیگری هم در زمینه ماهیگیری به معنای نوعی ماهی خاردار دریایی است.

قبل از این آپدیت اگر عبارت نحوه صید ماهی خاردار (How to catch a cow fishing) را سرچ میکردید، نتایج مربوط به معنی اول کلمه cow، یعنی گاوها بود.

حتماً به این مورد توجه کردید که ما در کوئری بالا از کلمه ماهیگیری fishing استفاده کردیم ولی گوگل این کلمه را نادیده گرفته و نتایج مربوط به گاوها را به ما نشان میدهد.

حدس بزنید بعد از آپدیت برت چه اتفاقی افتاد؟

همان جستجو نتایجی را نشان میدهد که پر از تصویر ماهی خاردار دریایی و نتایج مرتبط با ماهیگیری است.

این یعنی الگوریتم BERT فهمیده چون عبارت جستجو شده شامل کلمه ماهیگیری است، پس نتایجی که به شما نشان میدهد هم باید ارتباط نزدیکی به ماهیگیری داشته باشد.

تاثیر BERT Algorithm در سئو و روش های بهینه سازی برای آن

اولین سوالی که خیلی ها با انتشار این به‌روزرسانی از خود میپرسند این است که آیا bert در سئو تاثیر دارد؟ در جواب باید بگوییم:

از آن جایی که سئو، فرآیند بهینه سازی سایت برای موتورهای جستجوست، هر تغییری که موتورهای جستجو به الگوریتم های خود میدهند، فرآیند بهینه سازی را تحت تاثیر قرار میدهد. 

پس سوال اصلی این نیست که آیا به‌روزرسانی جدید گوگل در سئو تاثیر دارد یا خیر، بلکه سوال مهم تر این است که بدانید چه روش های بهینه سازی برای برت گوگل وجود دارد؟

یکی از شوخی هایی که در مورد بهینه سازی BERT در شبکه های اجتماعی ترند شده مربوط به لیست ده تایی زیر است:

10 راه برای بهینه سازی BERT گوگل:

1. You
2. Can’t
3. Optimize
4. For
5. A
6. Deep
7. Learning
8. NLP
9. Algorithm
10. Write for humans

اگر بخواهیم از زبان گوگل حرف بزنیم، باید به این حقیقت اشاره کنیم که هیچ کاری نیست که بتوانید آن را «بهینه سازی برای BERT گوگل» در نظر بگیرید.

ای دنی سالیوان، یکی از چهره های شاخص گوگل در شبکه اجتماعی توئیتر در این باره میگوید:

هیچ روش بهینه سازی برای BERT وجود ندارد. به‌روزرسانی جدید تنها الگوریتم های ما را هوشمند تر کرده است و این یعنی بهتر میتوانیم محتوایی که برای کاربر نوشته را درک کنیم.

پس اینطور نتیجه میگیریم که باید اول از همه نیاز کاربر را درک کنیم و بر اساس آن، شروع به تولید محتوا کنیم.

اگر کمی بیشتر دقت کنید، متوجه میشوید که این الگوریتم بیش تر از همه، بر روی هدف جستجو کاربر تاکید دارد و تنها دلیل انتشار آن، فقط و فقط بهبود تجربه جستجو است.

درک هدف جستجوی کاربر و بهینه سازی برای آن، شاه کلید موفقیت در الگوریتم برت گوگل

یکی از کارهایی که الگوریتم BERT خوب انجام میدهد، پیش بینی هدف جستجو کاربر با درصد خطای پایین است. این یعنی اگر شما یکی از کلمات عبارتی را اشتباه تایپ کنید ولی بقیه کلمات یک مفهوم داشته باشند، گوگل به درستی متوجه منظور شما میشود و در کمال تعجب می بینید در نتایج همان چیزی را به شما نشان میدهد که در ذهن شما بوده!

پس میتوانیم اینطور نتیجه بگیریم که هدف اصلی الگوریتم BERT، درک بهتر و دقیق تر هدف جستجوی کاربر است.

مهم ترین سوالات کاربران مربوط به جدیترین الگوریتم BERT گوگل (و پاسخ به آن ها!)

از همان ابتدای انتشار الگوریتم جدید گوگل، کاربران سوالات زیادی درباره این دستاورد بزرگ گوگل سوال کرده اند که در ادامه به مهم ترین آن ها پاسخ میدهیم.

  1. آیا الگوریتم BERT برای زبان فارسی هم فعال است؟ گوگل اعلام کرده این مدل ابتدا فقط برای کوئری های زبان انگلیسی فعال است ولی به مرور برای تمامی زبان های دنیا مثل زبان فارسی هم اعمال میشود.
  2. مدل برت همان رنک برین جدید است؟ به دلیل ماهیت هوش مصنوعی برت، عده زیادی آن را با رنک برین مقایسه میکنند. با اینکه BERT یک دستاورد در حوزه هوش مصنوعی گوگل است ولی ارتباطی به رنک برین ندارد. در بهترین حالت میتوانیم بگوییم که این دو الگوریتم به عنوان مکمل در کنار هم کار میکنند.
  3. این الگوریتم از چه زمانی به طور رسمی در سرچ گوگل اعمال شده؟ برت از اواخر ماه اکتبر سال 2019 برای اولین بار وارد سازوکار جستجوی اینترنتی شد و بر اساس گزارش گوگل، تا به حال نتایج مورد قبول و خوبی را در صفحه نتایج جستجو گوگل اعمال کرده
  4. آیا برت گوگل مفهوم بازاریابی محتوا را تغییر میدهد؟ وقتی گوگل درک بیشتری از زبان ما پیدا کند، ما هم بهتر میتوانیم محتوای ارزشمند خود را به دست کاربر برسانیم. تنها کاری که باید انجام دهیم این است که برای کاربر و به زبان او محتوا تولید کنیم و اصلاً نگران این نباشیم که گوگل متوجه این حرکت ما نمیشود.

تاثیر جدیدترین الگوریتم گوگل (BERT) را فهمیدیم، حالا چیکار کنیم؟

بسیاری از وب سایت ها که درباره جدیدترین الگوریتم گوگل صحبت کرده اند، تنها به نقل به مضمون کردن سایت های خارجی اکتفا کرده اند و با ارائه یک سری دیتای دسته اول، کاربران را با علامت سوال های زیادی رها کرده اند. اما با خواندن مقالات و اخبار مختلف درباره BERT اولین سوالی که از خودمان میپرسیم این است که ما باید چیکار کنیم؟

تاثیر برت در روش های تولید و بازاریابی محتوا

اولین تغییر که با روی کار آمدن مدل زبانی جدید گوگل به سئوکاران واجب میشود، تغییر در تولید محتوا و به خصوص محتوای متنی است. روش های قدیمی تولید محتوا مثل تکرار کلمه کلیدی یا سبز کردن چراغ YOAST وردپرس برای دیده شدن در گوگل دیگر اثرگذار نخواهند بود. به جای آن، باید با استفاده از تحقیق بر روی کلمات کلیدی بتوانیم به طور دقیق تری هدف جستجوی کاربران را درک کنیم و با همان زبانی که کاربران در حال جستجو هستند، شروع به تولید محتوا کنیم.

به طور مثال بخش People Also Ask یا پیشنهاد های گوگل در زبان فارسی میتوانند درست مانند یک قطب نما، راه درست تولید و بازاریابی محتوا را در عصر پادشاهی BERT به ما نشان دهند.

کاهش هزینه های خرید بک لینک و رپورتاژ آگهی

کاهش هزینه های خرید بک لینک و رپورتاژ آگهی

اگر صاحب کسب و کار هستید و مایل هستید با خرید بک لینک قوی و ریپورتاژ آگهی به سایت خود کمک کنید تا به نتایج بالایی از گوگل دست یابد ” سئو ” ما به شما سایت لینک ساز را معرفی میکنید .

از طریق لینک مدیران سایت ها و وبلاگ ها صفحه خود را برای کسب درآمد ثبت میکنند و سپس خریداران با مشاهده لیست سایت ها و تعرفه ها و مقایسه قیمت و کیفیت می توانند بهترین خرید را چه از لحاظ قیمت و کیفیت انجام دهند

خرید بک لینک , خرید رپورتاژ آگهی
خرید بک لینک , خرید رپورتاژ آگهی

کار با لینک هیچگونه تخصصی نمیخواد و با یه ثبت نام ساده و ورود به پنل کاربری می توانید با این سایت کار کنید

همچنین میتوانید در صورت نیاز از راهنمای سایت یا قسمت پشتیبانی در ارتباط باشید .

 

1 بک لینک خوب بهتر است یا 10 بک لینک معمولی ؟

خیلی از دوستان گاهی واقعا می مانند که اگر قرار باشد 10 بک لینک متوسط یا 1 بک لینک قوی را انتخاب کنند ، کدام یک را انتخاب کنند

بک لینک های متوسط چه بک لینک هایی هستند ؟

بک لینک هایی که عموما از وبلاگ ها هستند در دسته بندی بک لینک های متوسط یا همان معمولی قرار میگیرد .

ایا گرفتن بک لینک متوسط برای سایت ضرر دارد ؟

اگر عموم بک لینک های شما از سایت های لول متوسط باشد ، بی شک گوگل سایت شما در همان حد و اندازه خواهد شمرد ولی موجب آسیب به سایت نمی شود و البته اگر یه سری نکاتی رو رعایت نکنید میتواند به موجب آسیب شود

بک لینک های قوی چه بک لینک هایی هستند ؟

بک لینک هایی که دارای اتوریتی بالا و الکسا پایین و ایندکس بالا مطالب و در محتوا گزاری بروز باشند این سایت ها بک لینک های قوی دارند .

 

در پایان اگر قرار باشه به سوال عنوان پست پاسخ بدم ، ((1 بک لینک خوب بهتر است یا 10 بک لینک معمولی ؟))

از نظر بنده 1 بک لینک خوب بهتر هست .

اگر بک لینک خوب میخواید میتونید از سایت های زیر خرید کنید

http://ads.sitearia.ir/

http://link-saz.ir/

 

 

 

 

 

ریپورتاژ آگهی برای سئو

نکات مهم که یک مقاله مفید برای سئو داشته باشد را میگویم :

تعداد کلمات

حداقل می بایست 1 صفحه متن ریپورتاژ شما باشد ، از جملات و تکرار مکرار کلمات بپرهیزید ، مجبور نیستید متن را کشش بدید و به زور طولانی کنید

 

تعداد عکس ها

حداقل تعداد بین 1 تا 3 عدد مفید است ، پست هایی که تصاویر زیاد داشته باشد باعث سنگینی صفحه و امتیاز منفی از نگاه گوگل می شود

 

تعداد لینک

حداقل 3 لینک مفید است ، خیلی زیاد لینک شاید از نگاه گوگل اسپم بودن مقاله شما را در بر داشته باشد

 

از چه سایت هایی ریپورتاژ بگیرید ؟

از سایت ها یا وبلاگ هایی که رتبه خوبی ندارند اصلا به شما پیشنهاد نمی کنیم ریپورتاژ بگیرید

 

برای خرید ریپورتاژ از سایت های قوی با قیمت بسیار پایین به آدرس زیر مراجعه کنید

http://ads.sitearia.ir/

 

 

سئو سایت شرکتی

سئو سایت های شرکتی بسیار تخصصی و حرفه می باشد و کار هر سئو کار نمی باشد ، یه سئوکار می بایست کاملا نسبت به موضوع کاری شما اشراف داشته باشد و بداند نیازهای شما چیست و بتواند رقبا شما را تجزیه و تحلیل کند .

یه سئوکار خوب باید بداند که دیگران شما را از طریق موبایل بیشتر جستجو میکنند یا کامپیوتر ، اگر اکثر بازدید کننده های سایت شما از طریق موبایل هست پس می بایست روی نسخه موبایل شما تخصصی کار و بهینه و ریسپانسیو شود .

همانطور که میدانید کسب و کارهای شانس دیده شدن دارند که در چند تا اول سرچ گوگل باشند پس می بایست کار خود را به سئوکار حرفه ای بسپارید که به غیر اینکه شما را به صفحه 1 گوگل می اورد ، جزو چند تا اول هم بیایید .

برای سئو و اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید

 

 

سئو سایت های پوشاک ” عمده و تکی “

سئوکار seo-optimization تخصصی در زمینه سئو فروشگاه های پوشاک ” زنامه و بچه گانه ” فعالیت دارد ، ما بسیار سایت های پوشاک برای برندهای مختلف در سراسر ایران برای مشتریان عزیز سئو کرده ایم و هم اکنون در رده های نخست گوگل می باشند .

ما دقیقا میدانیم که فروشگاه های پوشاک چه کارهایی ارائه میدهند و چه میخواهند ما نیازهای شما را به خوبی متوجه هستیم و این ضمانت را به شما میدهیم در پایان کار سئو ، سایت پوشاک شما به صفحه نخست گوگل ارتقا پیدا کند .

برای مشاهده نمونه کارهای ما کلیک کنید

میتوانید برای اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید  .

 

 

 

 

 

 

سئو سایت های خدمات نظافتی

سئوکار seo-optimization تخصصی در زمینه سئو شرکت های خدمات نظافتی فعالیت دارد ، ما ده ها سایت خدمات نظافتی در سراسر ایران برای مشتریان عزیز سئو کرده ایم و هم اکنون در رده های نخست گوگل می باشند .

ما دقیقا میدانیم که شرکت های خدمات نظافتی چه خدماتی ارائه میدهند و چه میخواهند ما نیازهای شما را به خوبی متوجه هستیم و این ضمانت را به شما میدهیم در پایان کار سئو ، سایت خدمات نظافتی شما به صفحه نخست گوگل ارتقا پیدا کند .

میتوانید برای اطلاعات بیشتر با ما صحبت کنید  .

 

 

دریافت لینک زیاد در یک روز خوب یا بد

بک لینک با کیفیت برای سایت خوب است و همه هم این را میدانیم ، ولی اگر همین بک لینک با دقت تهیه نشود گاهی اوقات نتیجه معکوس خواهد داد .

سعی کنید در یک روز بیش از 10 لینک برای سایت خود نگیرید

لینک های ضعیف تر از سایت خود برایتان مفید نخواهد بود

ترجیها لینک ها در قالب مقاله باشد ” پیشنهاد به شما دریافت ریپورتاژ آگهی می باشد ”

 

برای خرید بک لینک یا ریپورتاژ از سایت زیر خرید کنید

http://link-saz.ir/

 

Call Now Button