سئو شرکت خدماتي در تهران

سئو شرکت خدماتي در تهران

طراحی سایت نظافتی در تهران

سئو سایت نظافتی در تهران

طراحی سایت و سئو سایت خدمات نظافتی

 

سایتی که اکنون در مورد آن خواهیم نوشت ، مجموعه بزرگ خدمات آنلاین فن باز در تهران می باشد ، این مجموعه خدمات نظافتی را به صورت آنلاین ثبت سفارش و نیرو خدمات اعزام میکند ، مانند : اسنپ

از چالش هایی که ما در ابتدا با این کار داشتیم این بود که سایت را می بایست از ابتدا طراحی و از 0 سئو را شروع کنیم و این برای سایتی همچون فن باز که بسیار بسیار تعداد کلید واژه های فراوانی دارد بسیار سخت و زمان بر بود و البته اکنون که این مطلب را میخوانید باید عرض کنم ما توانستیم در کمتر از 6 ماه بسیار بسیار کلید واژه های این مجموعه را سئو کنیم .

تعداد کلید واژه هایی که برای این مجموعه ما سئو کردیم بیش از 20 عبارت است که اصلا در تایم و انرژی ما نیست تمام آن ها را در قالب عکس برای شما اینجا قرار دهیم ، اما برخی را خواهیم گذاشت .

نکته مهمی که در مورد سئو سایت های خدماتی باید عرض کنم این هست که ما بسیار تجربه در این زمینه داریم و در رزومه خود / سئو بسیار سایت نظافتی و قالیشویی و باربری و … داریم و این باعث شد ما کاملا به این بیزینس آشنایی داشته باشیم و بسیار راحت تر از دفعات قبل . سئو این قبیل کسب و کارها را انجام و نتیجه بگیریم .

 

آدرس سایت :

tehran.fanbaz.com

 

برخی از کلید واژه ها :

نمونه 1

نمونه 2

نمونه 3

نمونه 4

نمونه 5

نمونه 6

نمونه 7

نمونه 8

نمونه 9

نمونه 10

 

برای سفارش طراحی سایت یا سئو سایت خود با کارشناسان ما در ارتباط باشید

تماس با ما

 

دیدگاهتان را بنویسید