Blog

سئو سایت – بهینه سازی سایت – seo

سئو سایت : هرگاه سایت شما پس از سئو سیر صعودی داشته باشد و موجب قرار گیری در صفحات نخست گوگل شود  ، سئو گفته می شود .

 

سئو کار : سئو کار به شخصی گفته می شود که تجربه کافی در زمینه تحلیل سایت و برنامه نویس خوب و شناخت کافی از موتورهای جستجو داشته باشد و اطلاعاتش در زمینه الگوریتم های جدید موتورهای جستجو به روز باشد . یه سئو کار خوب باید نمونه کارهای موفق زیادی داشته باشد .

 

بهینه سازی سایت : به فرایندی گفته می شود که موجب افزایش سرعت لود سایت می شود ، بهینه سازی شامل عکس هم می شود ما با کاهش حجم عکس های وب سایت و اضافه کردن تگ آلت می توانیم تصاویر خود را هم بهینه سازی کنیم و گاهی اوقات کد نویسی یه سایت هم نیاز به بهینه سازی داره ، برخی از سایت ها کد نویسی ضعیف و ناقصی دارند و این امر موجب افت کیفیت سایت می شود که یک سئو کار خوب باید کد نویس خوب هم باشد و در این مواقع کدهای سایت را بهینه نماید .

 

بلد کردن تیترها : بلد کردن تیترها برای موتورهای جستجو اهمیت زیادی دارد شک نکنید روبات های گوگل ابتدا ورود عنوان و سپس تیترهای Bold پست ها را بررسی می کند پس از بلد کردن تیترهای مهم خود غافل نشوید ، البته بلد کردن تیترها موجب توجه بازدید کننده ها میشود .

 

تیتر پست ها : یکی از رده بندی پست ها در نتایج جستجو تیترها می باشد ، همیشه سعی کنید از تیترهای مهم و کوتاه استفاده نمایید .

 

رابطه سئو و محتوا : این دو با هم رابطه نزدیکی دارد حتی اگر یک سایت به خوبی سئو و بهینه سازی هم شده باشد ولی محتوا ضعیفی قرار داده شود پیشرفتی نخواهد کرد .

 

استفاده از تگ های h در محتوا : تگ های h برای موتورهای جستجو اهمیت دارند سعی همیشه در پست های خود در میان مطالب ایجاد نمایید .

 

پوسته یا قالب و تاثیر ان در سئو : برخی قالب ها یا پوسته های سی ام اس ها بسیار غیر بهینه هستند و اصلا از برخی از تگ های مهم همانند : title و Keywords و description  و …  ندارند یا ضعیف نوشه شده اند که نیار به ترمیم دارند ، همیشه سعی کنید از جاهای معتبر پوسته یا قالب خود را تهیه نمایید یا به یک سئو کار بدهید بررسی و در صورت لوزم بهینه نماید  .

 

بهبود الکسا در روند سئو : بدون شک در پایان پروسه سئو و بهینه سازی سایت شاهد کاهش الکسا خود خوهید شد .

 

افزایش بازدید به واسطه سئو : بله سئو در افزایش بازدید شما تاثیر دارد وقتی شما با کلمات مورد نظرتون در نتایج گوگل بالا بیان شک نکنید ببشتر در نتایج بر روی وب سایت شما کلیک می شود و این امر موجب افزایش قابل توجه بازدید سایت شما می شود .

 

گرفتن لینک و تاثیر آن در نتایج : همیشه سعی کنید از چند سایت بالاتر از خود به صورت طبیعی با غیر طبیعی لینک بگیرید ، برای گوگل خیلی اهمیت دارد که سایت هایی که از شما قوی تر هستند به شما لینک بدهند .

 

کلمات کلیدی بسیار : هیچ گاه در عنوان سایت خود از کلمات کلیدی زیاد استفاده نکنید چون نتیجه نمیگیرید .

 

سئو فروشگاه لوازم یدکی

نمونه کار سئو فروشگاه اینترنتی لوازم یدکی 

سایت فوق ( فروشگاه لوازم یدکی اژدری ) در ابتدا توسط مجموعه آریا گستر طراحی شد و سپس اقدامات اولیه سئو شروع شد ، تقریبا میتونیم بگیم از سال اول شاهد نتایج مثبت کار بودیم و به مرور زمان با استمرار سئو و بسیار موارد دیگر ، سئو رشد و پیشرفت کرد و نتیجه این شد که الان با تمام کلید واژه های کسب و کار مشتری عزیز در صفحه  گوگل هستیم .

توضیحات بیشتر در این رابطه در ویدیو گفته شده است ، با دقت به ویدیو توجه کنید

 

در ادامه توضیحاتی در مورد مراحل سئو سایت لوزام یدکی خواهیم داد :

بهبود سئو فروشگاه لوازم یدکی: راهکارها و تاکتیک‌ها**

**مقدمه:**
در دنیای امروزه، فروشگاه‌های آنلاین لوازم یدکی برای خود جایگاه ویژه‌ای پیدا کرده‌اند. اما برای موفقیت در این حوزه، بهینه‌سازی سئو یا بهبود موتورهای جستجو بسیار حیاتی است. در این مقاله به راهکارها و تاکتیک‌های بهبود سئو فروشگاه لوازم یدکی پرداخته خواهد شد.

**1. تحقیق کلمات کلیدی:**
قبل از هر چیز، انجام تحقیق کلمات کلیدی مرتبط با لوازم یدکی اهمیت زیادی دارد. انتخاب و استفاده از کلمات کلیدی مناسب، به بهبود رتبه‌بندی فروشگاه شما در نتایج جستجو کمک می‌کند.

**2. به‌روزرسانی محتوا:**
محتوای سایت شما باید به‌روز و جذاب باشد. ارائه محتوای مفید، آموزشی و جذاب درباره لوازم یدکی مختلف، می‌تواند به جلب توجه مشتریان و افزایش ترافیک سایت کمک کند.

**3. بهینه‌سازی تصاویر:**
بهینه‌سازی تصاویر محصولات به کمک تگ‌های Alt و توضیحات مناسب، می‌تواند به بهبود سئو سایت شما کمک کند.

**4. ایجاد صفحات محصولات مخصوص:**
برای هر محصول یدکی، یک صفحه مخصوص با توضیحات کامل، عکس‌های باکیفیت و نظرات مشتریان ایجاد کنید. این کار می‌تواند به بهبود سئو و تجربه کاربری کمک کند.

**5. به‌روزرسانی سایت:**
مرتب به‌روزرسانی سایت شما با اضافه کردن محتوای جدید، اطلاعات روز و اخبار مرتبط، می‌تواند سئو و رتبه‌بندی سایت شما را بهبود بخشد.

**نتیجه‌گیری:**
بهبود سئو فروشگاه آنلاین لوازم یدکی نیازمند تلاش مداوم و استفاده از تاکتیک‌های مناسب است. با پیگیری و اجرای موارد فوق، می‌توانید رتبه‌بندی و دید‌پذیری فروشگاه خود را افزایش دهید و به موفقیت بیشتری دست یابید.

منبع: [سئوکار اصغری | seo-optimization.ir ]

این مقاله به شما کمک می‌کند تا با اعمال تاکتیک‌های سئو مناسب، فروشگاه آنلاین لوازم یدکی خود را بهبود دهید و به نتایج مطلوبی دست یابید.

سئو سایت خرید و فروش پیج اینستاگرام

سئو سایت فروش پیج اینستاگرام

با توجه به رشد روز افزون شبکه های اجتماعی در ایران به خصوص اینستاگرام ، تقاضا برای خرید پیج های آماده اینستاگرام بسیار افزایش پیدا کرده است و اکنون با یه سرچ ساده در گوگل خواهید دید سایت های بسیاری در زمینه خرید و فروش پیح اینستاگرام و دیگر خدمات اینستاگرام دارند فعالیت میکنند ، پس اینجاست که اهمیت سئو نمایان می شود .

ابتدا که سایت یوزرسل را برای سئو تحویل گرفتیم ، تقریبا با هیچ کلید واژه ای در نتایج گوگل سایت دیده نمی شود ، اما اکنون تقریبا با همه کلید واژه هایی که محتواگذاری و سئو کردیم در صفحه 1 و نتایج نخست گوگل دیده می شویم .

هدف ما این است در آینده در صورتی که کارفرما همکاری کند با کلید واژه های بیشتری بالا بیایم .

توضیحات بیشتر در ویدیو

سئو سایت باربری | اتوبار | حمل بار

طراحی سایت باربری

با طراحی سایت باربری به شکلی که با استانداردهای سئو سازگار باشد و به روزرسانی منظم داشته باشد ، از اهداف ما بود ، اکنون طراحی سایت فوق به اتمام رسیده است و توانسته ایم به نتایج خوبی در سئو برسیم

سئو سایت باربری

بهینه‌سازی سایت باربری شما برای موتورهای جستجو، امکان پیدا شدن بهتر در نتایج جستجوی گوگل و سایر موتورهای جستجو افزایش میابد. این به معنای این است که زمانی که افراد در جستجوی خدمات باربری هستند ، سایت شما در بالای نتایج جستجو ظاهر می‌شود . این باعث افزایش فرصت شما برای جلب توجه مشتریان جدید و بهبود ترافیک وب سایت شما می‌شود.

یکی از نمونه کارهای قوی مجموعه ( سئوکارseo optimization ) طراحی سایت و سئو سایت نیازمندی های باربری می باشد .

 

سایت barbari-services.ir نیازمندی های تخصصی باربری می باشد . به لطف جمهوری اسلامی این سایت به دلایل واهی حذف شد  ):

 

آمار بازدید این سایت بسیار بالاست و با بسیار کلید واژه ها در صفحات نخست گوگل قرار دارد .

 

برخی از نمونه ها سئو باربری

نمونه 1   |  نمونه 2   |  نمونه 3   |  نمونه 4   |  نمونه 5 

این سایت با بیش از 50 کلید واژه مهم سئو شده است .

 

برای سفارش طراحی سایت یا سئو سایت خود با کارشناسان ما در ارتباط باشید

https://seo-optimization.ir/contact-us/

 

سئو شرکت خدماتي در تهران

طراحی سایت نظافتی در تهران

سئو سایت نظافتی در تهران

طراحی سایت و سئو سایت خدمات نظافتی

 

سایتی که اکنون در مورد آن خواهیم نوشت ، مجموعه بزرگ خدمات آنلاین فن باز در تهران می باشد ، این مجموعه خدمات نظافتی را به صورت آنلاین ثبت سفارش و نیرو خدمات اعزام میکند ، مانند : اسنپ

از چالش هایی که ما در ابتدا با این کار داشتیم این بود که سایت را می بایست از ابتدا طراحی و از 0 سئو را شروع کنیم و این برای سایتی همچون فن باز که بسیار بسیار تعداد کلید واژه های فراوانی دارد بسیار سخت و زمان بر بود و البته اکنون که این مطلب را میخوانید باید عرض کنم ما توانستیم در کمتر از 6 ماه بسیار بسیار کلید واژه های این مجموعه را سئو کنیم .

تعداد کلید واژه هایی که برای این مجموعه ما سئو کردیم بیش از 20 عبارت است که اصلا در تایم و انرژی ما نیست تمام آن ها را در قالب عکس برای شما اینجا قرار دهیم ، اما برخی را خواهیم گذاشت .

نکته مهمی که در مورد سئو سایت های خدماتی باید عرض کنم این هست که ما بسیار تجربه در این زمینه داریم و در رزومه خود / سئو بسیار سایت نظافتی و قالیشویی و باربری و … داریم و این باعث شد ما کاملا به این بیزینس آشنایی داشته باشیم و بسیار راحت تر از دفعات قبل . سئو این قبیل کسب و کارها را انجام و نتیجه بگیریم .

 

آدرس سایت :

tehran.fanbaz.com

 

برخی از کلید واژه ها :

نمونه 1

نمونه 2

نمونه 3

نمونه 4

نمونه 5

نمونه 6

نمونه 7

نمونه 8

نمونه 9

نمونه 10

 

برای سفارش طراحی سایت یا سئو سایت خود با کارشناسان ما در ارتباط باشید

تماس با ما

 

سئو شرکت خدمات آنلاین در مشهد

طراحی سایت نظافتی

سئو سایت خدمات آنلاین 

طراحی سایت و سئو شرکت خدماتی

 

سایتی که اکنون در مورد آن خواهیم نوشت ، مجموعه بزرگ خدمات آنلاین فن باز می باشد ، این مجموعه مواردی همچون : نظافت منزل و باربری و قالیشویی و … را به صورت آنلاین ثبت سفارش و نیرو خدمات اعزام میکند ، مانند : اسنپ

از چالش هایی که ما در ابتدا با این کار داشتیم این بود که سایت را می بایست از ابتدا طراحی و از 0 سئو را شروع کنیم و این برای سایتی همچون فن باز که بسیار بسیار تعداد کلید واژه های فراوانی دارد بسیار سخت و زمان بر بود و البته اکنون که این مطلب را میخوانید باید عرض کنم ما توانستیم در کمتر از 16 ماه بسیار بسیار کلید واژه های این مجموعه را سئو کنیم .

تعداد کلید واژه هایی که برای این مجموعه ما سئو کردیم بیش از 30 عبارت است که اصلا در تایم و انرژی ما نیست تمام آن ها را در قالب عکس برای شما اینجا قرار دهیم ، اما برخی را خواهیم گذاشت .

نکته مهمی که در مورد سئو سایت های خدماتی باید عرض کنم این هست که ما بسیار تجربه در این زمینه داریم و در رزومه خود سئو بسیار سایت نظافتی و قالیشویی و باربری و … داریم و این باعث شد ما کاملا به این بیزینس آشنایی داشته باشیم و بسیار راحت تر از دفعات قبل / سئو این مجموعه کسب و کارها را انجام و نتیجه بگیریم .

 

آدرس سایت :

mashhad.fanbaz.com

 

برخی از کلید واژه ها :

نمونه 1

نمونه 2

نمونه 3

نمونه 4

نمونه 5

نمونه 6

نمونه 7

نمونه 8

نمونه 9

نمونه 10

نمونه 11

 

برای سفارش طراحی سایت یا سئو سایت خود با کارشناسان ما در ارتباط باشید

تماس با ما

 

برابری دستمزد کارگر با سئوکار

درآمد سئوکار

اینکه چرا درآمد یه سئوکار در ایران انقدر کمه ، به نظرم باید در این زمینه بحث و گفتگو مفصل کرد

ولی به شخصه من از طرف خود بخوام نظر بدم علت های متفاوتی می‌تونه باشه ، مثلا :

کشور ما برخلاف کشورهای اروپایی و آمریکایی در حال رشد اقتصادی هستند ، ما در حال افول اقتصادی هستیم و هر سال شاهده نابودی کسب و کارهای «بزرگ و کوچک» زیادی هستیم و مسلما کشوری که رشد اقتصادی نداشته باشه به نظر من طبیعی هست که کسب و کارهای مرتبط به کامپیوتر «برنامه نویسی _ طراحی سایت _ سئو _ مارکتینگ _ گرافیک و …» بازار آنها در حال کوچکتر شدن باشد

رابطه فروپاشی اقتصادی و کوچک شدن بازار it

به نظر من میزان حقوقی که در حال حاضر به بچه های کامپیوتر در موارد نام برده پیشنهاد می شود با حقوق یک کارگر تقریبا برابری میکند

و نتیجه آن می شود ، تفکر مهاجرت در این صنف…

حقوق یک کارگر در سال 1402 با مزایا و … حدودا 7 ت هست که تقریبا برابری میکنه با مزدی که یک سئوکار از یک پروژه دریافت میکند ، متاسفانه پایه حقوق سئوکاران در ایران از 5 ت به بالا شروع میشه که واقعا با توجه به تحصیلات و تخصص ، واقعا مبلغ ناچیز می باشد …

بحث مفصل تر در این زمینه ، در ویدیو ما به لینک زیر انجام می شود

سئو سایت تولیدی پوشاک

سئو سایت عمده فروشی پوشاک بچه گانه

با افتحار در کمتر از 5 ماه توانستیم سایت eccobazar.shop را به صفحه 1 گوگل برسانیم ، در ابتدا که کار را شروع کردیم ، کلید واژه های فوق در صفحات 5 یا حتی پایین تر دیده میشدن ، اما خوشبختانه کلماتی را که به خواست کارفرما شروع به سئو کردیم ، اکنون در صفحه 1 گوکل می باشد .

به زودی کلیدی واژه بیشتر و مهمتری را برای این پروژه استارت خواهیم زد

 

برخی از کلید واژه ها :

نمونه 1

نمونه 2

نمونه 3

نمونه 4

نکات مهم سئو وردپرس از نگاه هوش مصنوعی + توضیحات تکمیلی نویسنده

در ویدیویی تقریبا 17 دقیقه ای توضیحاتی در مورد سئو وردپرس پرداختم ، متن زیر به کمک هوش مصنوعی تهیه شده و من در ویدیو به توضیحات هر کدام پرداختم و تکمیل تر کردم ، امیدوارم براتون مفید واقع بشه

 

سئو (SEO) یکی از عوامل مهم برای بهینه‌سازی وبسایت و افزایش رتبه آن در نتایج جستجوی گوگل است. در زیر، به برخی از نکات مهم سئو برای وردپرس اشاره می‌کنم:

1. استفاده از یک پلاگین سئو معتبر: نصب و فعال‌سازی یک پلاگین سئو مانند Yoast SEO یا All in One SEO Pack به شما کمک می‌کند تا به راحتی عناصر مهم سئو را مدیریت کنید.

2. استفاده از کلمات کلیدی: قبل از نوشتن هر مطلب، تحقیق کنید و کلمات کلیدی مناسب را پیدا کنید. سپس این کلمات را در عنوان، متن اصلی، عنوان‌های فرعی، URL و توضیحات متا استفاده کنید.

3. بهینه‌سازی عنوان و توضیحات متا: توصیه می‌شود عنوان متا (meta title) و توضیحات متا (meta description) را برای هر صفحه و نوشته وبسایت خود به طور دقیق و جذاب بهینه‌سازی کنید. طول عنوان متا باید کمتر از ۶۰ کاراکتر و طول توضیحات متا باید کمتر از ۱۶۰ کاراکتر باشد.

4. ساختار لینک‌ها: از ساختار لینک‌های دوستانه (friendly URLs) استفاده کنید. برای این کار، می‌توانید از نام نوشته (post name) به جای آدرس پیش‌فرض استفاده کنید.

5. استفاده از تصاویر بهینه: قبل از بارگذاری تصاویر در وردپرس ، آن‌ها را بهینه‌سازی کنید. از فرمت‌های مناسب و اندازه کوچکتر استفاده کنید و تگ alt را برای هر تصویر تعیین کنید.

6. ایجاد لینک‌های داخلی: با ایجاد لینک‌های داخلی در متن‌ها و مطالب خود، به کاربران و موتورهای جستجو کمک می‌کنید تا به راحتی به صفحات دیگر وبسایت شما دسترسی پیدا کنند.

7. سرعت بارگذاری بالا: توجه کنید که سرعت بارگذاری وبسایتتان بالا باشد. از یک قالب بهینه و کاهش حجم تصاویر و پلاگین‌های غیرضروری استفاده کنید.

8. به‌روزرسانی منظم: وردپرس و پلاگین‌های خود را به‌روز نگه دارید تا از بهترین امکانات و امنیت برخوردار شوید.

این تنها چند نکته اولیه برای بهینه‌سازی سئو در وردپرس است. همچنین ممکن است بخش‌های دیگری نیز وجود داشته باشد که باید بررسی شوند. بهتر است با مطالعه بیشتر درباره سئو و استفاده از منابع معتبر، دانش خود را در این زمینه افزایش دهید.

جدیدترین آپدیت گوگل از بک لینک

امروز یه مقاله خارجی در مورد بک لینک مطالعه میکردم که بسیار جالب و مفید بود و دقیقا با اطلاعات و تجربیات من هم مطابقت داشت و حیف دونستم با شما عزیزان به اشتراک نزارم

شاید برخی از مواردی که اشاره میکنم برای شما جدید نباشه ولی بدانید که گوگل همچنان بر انها تاکید دارد .

اول از همه باید عرض کنم همچنان لینک دریافتی (لینک خارجی) به سایت همچنان اهمیت داره و هر چقدر بیشتر و با کیفیت تر باشه تاثیر گذاری بیشتری داره ، البته گوگل به کیفیت اهمیت بیشتری میده تا تعداد و همچنین ترجیها بک لینک می بایست مرتبط با موضوع شما باشه ، لینک های دریافتی مرتبط با موضوع شانس بیشتری برای موفقیت برای شما به همراه داره .

نوع دیگری از بک لینک هم اهمیت داره : دریافت بک لینک از سایت های همشهری ، شاید متوجه شده باشید که گوگل بر اساس موقعیت مکانی جستجوها را برای شما نمایش میدهد ، یعنی اگر شما به انگلیسی سرچ کنید لوله بازکنی ، و فرد دیگری از افریقا به انگلیسی سرچ کنه لوله بازکنی ، گوگل نتایج رو براساس موقعیت مکانی نزدیک به شما لیست میکند ، پس گوگل موقعیت مکانی برایش اهمیت دارد ، پس اگر شما بتوانید بک لینک از سایت های شهر خود دریافت کنید بسیار مفید خواهد بود

در گذشته برخی از سئوکاران بی تجربه وبلاگ هایی با موضوع کاری مشتری خود می ساختند و شروع محتوا گذاری میکردند ، عملا به خیال خود لینک رایگان دریافت میکردند اما اکنون در اپدیت های جدید گوگل ، لینک های بی کیفیت هیچ تاثیری ندارد ، عملا شما باید لینک هایی دریافت کنید که از سایت خود شما رتبه بهتری داشته باشند .

همچنین گوگل تاکید دارد که اگر شما یه کسب و کار محلی دارید بهتر هست در عنوان و توضیحات خود به شهر خود بیشتر اشاره کنید ، مثلا : سئوکار در مشهد 

در پایان در صورتی که نیاز به خرید بک لینک دارید من سامانه لینک ساز رو معرفی میکنم

https://linksaz.net/

سئوکار وردپرس

با توجه به رابط کاربری ساده و کاربر پسند وردپرس ، در حال حاضر نه در ایران در تمام جهان محبوب ترین cms (سیستم مدیریت محتوا) وردپرس می باشد . مجموعه آریا گستر سالهاست به این سیستم مدیریت محتوا اشناست و تجربه سئو سایت های زیادی بر روی وردپرس داریم .

و تقریبا 90 درصد نمونه کارهای سئو ما از سیستم مدیریت محتوا وردپرس می باشد که از اینجا قابل مشاهده می باشد .

 

البته ما نه فقط وردپرس به تمام سیستم های مدیریت محتوا آشنا هستیم و میتوانیم سئو کنیم ، ما به تمام بخش های وردپرس (تنظیمات – فایل ها – قالب ها و … ) وردپرس آشنا هستیم ، پس میتوانید به ما اعتماد کنید و 0 تا 100 سئو سایت خود را به ما بسپارید

به عنوان یه متخصص سئو که تجربه زیادی در سئو ، مخصوصا سیستم مدیریت محتوا وردپرس دارم ، معتقدم شما هیچ شانسی برای نتیجه گیری سئو فقط به کمک افزونه های سئو ندارید و به شخصا من برای سئو از هیچ افزونه ای استفاده نمی کنم و به شما هم اصلا استفاده از افزونه های سئو رو پیشنهاد نمی دهم

امروزه تقریبا بر روی همه سایت های وردپرس یه افزونه سئو داریم ، حال از شما می پرسم ایا همه انها در صفحه  1 گوگل قرار دارند ؟

بزارید یه مثال دیگه بزنم به تعداد تمام مردم جهان کتاب های کسب ثروت وجود دارد و فروخته شده و تقریبا همه انسان ها تجربه مطالعه چنین کتاب هایی دارند ، حال ایا همه مردم جهان ثروتمند هستند ؟ خیر کسانی ثروتمند شدند که این کتاب ها رو چاپ و به فروش رساندند ، خواستم به اینجا برسیم که این افزونه ها قالبا نسخه اصلی انها پولی هستند فقط برای کسب ثروت فروشندگان این افزونه ها طراحی و تبلیغات شده است ، کمی هوشیار باشید  ….